Количка

Доставка и връщане

Доставка и връщане

ДОСТАВКА

При направена поръчка в нашия сайт, ние задължително се свързваме с Вас на посочения при регистрацията телефонен номер за потвърждение на поръчката, срока и адреса за доставка.

Поръчаната стока се доставя на посочения от клиента адрес от куриер на фирмите: Спиди или Еконт Експрес. Приемането става от клиента или трето лице от негово име, което лице трябва предварително да бъде посочено от клиента. Получателят трябва да потвърди приемането и идентичността на стоката и заплати цената на стоката и разходите по доставката по указаните начини на плащане. Клиентът поема задължението да осигури достъп и възможност за получаване на стоката, когато тя се доставя до адрес.

Поръчката на клиента се доставя в срок и на цени обявени официално в сайтовете на избраният от него куриер.

При поръчка на стойност над 500 лв. транспортните разходи са за сметка на Happymarket.bg.

Еконт Експрес: за проверка на тарифите на куриерските услуги www.econt.com

ВРЪЩАНЕ

Всеки от закупените продукти подлежи на връщане при спазване на следните  условия:
  • Запазена оригинална опаковка
  • Запазени фискални документи с които е доставен  – касова бележка / стокова разписка / фактура
  • Продукта трябва да не е използван и без следи от употреба
Преди да върнете продукт, се свържете с нас, за да подсигурим документи за връщане.
Възстановяването на сумата, се извършва в двуседмичен срок, от датата на получаване на продукта от наша страна. И при условие, че са спазени по горните изисквания.
 

Диас България ЕООД
Офис: гр. София 1729
жк Младост 1А, бл. 508, вх. Г
е-mail: office@happymarket.bg
телефон: 0898 166 177

Търговски отдел: 0893 388 444

Виж преди да платиш

Доставка с преглед и тест

Възможност да върнеш

Връщане до 14 дни

Гарантиране на качеството

Проверяваме всички продукти

Защитени плащания

G-pay / MasterCard / Visa